Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 у спілкування та співпрацю при навчанні моїх учнів, а саме:
обговорили проблеми безпечної роботи учнів в Інтернеті;ознайомилась з використанням чатів в навчанні;
інтерактивним спілкуванням в Інтернеті, здійснення зворотнього зв'язку.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - визначилися із шляхами та кроками надання допомоги учням у самоспрямуванні та самостійному навчанні при виконанні проекту. Навчальні матеріали цього модуля допомогли створити можливість вибору, який учні мають зробити, обираючи зміст, процес виконання проекту та кінцевий продукт діяльності. Тепер я можу допомогти учням приймати рішення та покращити свої навички, уміння, таланти й інтереси.
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Я створила перший варіант плану оцінювання, інструменти для формуючого оцінювання навчальних потреб учнів. Я ознайомилась із декількома варіантами стратегій оцінювання знань. Вважаю, що при використанні методу проектних технологій учні мають брати активну участь в розробці засобів оцінювання. Також я створила презентацію вчителя, в яку включила основні ідеї вивчення теми, та таблицю ЗХД.
Ми "перевтілилися" в учнів і від імені учнів створили приклади дитячих робіт. Це мені дуже сподобалося, бо я повернулася в дитинство. Це дало змогу зрозуміти, що завдання не повинно бути занадто важким. Я створювала приклад презентації, яку могли би зробити мої учні. А анкету для опитування зробила з задоволенням, хоч для мене це було непросто і незвично.
Комментарии
Отправить комментарий